magazin
Számos zenei, képzőművészeti és természettudományi dokumentumfilm mellett a Pannonia Entertainment által jutnak el a magyar közönséghez a Covent…
továbbhír
Miközben Sylvester Stallone boxolós sorozatának épp első Rocky-mentes része fut a mozikban (Creed III.), a Slyt hiányolók és a nosztalgiázni vágyók…
továbbhír
A Pannónia Entertainment az Elefántember után egy újabb David Lynch klasszikust hoz vissza a nagyvásznakra. Ismét láthatjuk Nicolas Cage-t az…
továbbhír
Idén 30 éve hunyt el a legendás olasz filmrendező, ennek alkalmából az Art+ Cinema műsorán február 23. és március 1. között minden este látható lesz…
továbbhír
A Pannónia Entertainment gondozásában, Magyarországon is eljut a mozikba David Lynch klasszikusának 40 éves kiadása. A nyolc Oscarra jelölt…
továbbhír
Oliver Stone Doors - The Final Cut című életrajzi nagyjátékfilmje digitalizált és felújított változatban május 19-től látható a hazai mozikban, a…
továbbhír
Február 17-től digitálisan felújítva visszatér a mozikba Michael Cimino 5 Oscar-díjjal elismert háborús drámája, az 1978-ban bemutatott A…
továbbhír
Szabó István Mephistójának digitálisan felújított változata 2022 márciusában újra a mozikba kerül, ebből az alkalomból a Nemzeti Filmintézet –…
továbbmagazin
A Pannonia Entertainment családi vállalkozás, 2012-ben alapította Elsässer Klaudia és férje, Farkas Attila. Elsässer Klaudia két diplomával, három…
továbbhír
Május 27-én online eseményt szervez a Kreatív Európa program, ahol a 2014 és 2020 közötti időszak lezárásaként bemutatják a magyar eredményeket.…
továbbAz alkoholbetegség, a sehová sem tartozás témakörét járja körbe Till Attila harmadik nagyjátékfilmje, az És mi van Tomival?, ami október 31-én kerül a mozikba
Közelebb hozni a periférián élő embereket – Így készült az És mi van Tomival?
Ezt a napot kéne valahogy túlélni pia nélkül
Október végén érkezik a mozikba Till Attila új filmje
a teljes dossziéOktóber 29-én indul az első BIFF, azaz a Budapest International Film Festival a Corvin moziban. A november 3-ig tartó eseményen olyan filmeket láthat először a magyar közönség, mint a Velencében körülrajongott The Brutalist, Andrea Arnold legújabb könnyfakasztója, a Bird vagy épp a német Oscar-nevezés, A szent füge magja.
Horváth Kristóf: Ez egy tiszta lappal induló fesztivál
Keményen dolgozó kisemberek a BIFF-en
A brutalistát is elhozza nekünk a Budapesti Nemzetközi Filmfesztivál
a teljes dossziéSzimler Bálint első nagyjátékfilmje a hazai poroszos oktatási rendszer hétköznapi kudarcain keresztül mutat rá azokra a beidegződésekre és komplexusokra, amik össztársadalmi szinten is nehezítik az életünket.
Ha a szolidaritás tantárgy lenne, biztosan megbuknánk belőle
Mészöly Anna: Csendes, különös lázadásaim voltak
Filmhu podcast #98: Szimler Bálint és Osváth Gábor
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dossziéTheo / Zuhanórepülés